Søk i denne bloggen

lørdag 24. februar 2018

Kort til jentebursdag.





Hei og god lørdag!



Det er mange bursdager å feire i vår familie akkurat nå.
Denne gangen er det til en ung jente.


Jeg har brukt Heartfelt Love serien.
Kortbasen er hvit og rosa.
Så har jeg brukt en litt mørkere farge på stempelet.



 


Teksten hurra du har jo bursdag er et stempel fra Norsk Stempelblad.
Her har jeg laget shaker av en hjertedies i samme serie fra Heartfelt.


 



Her ser du kortets innside.
Jeg skrev en hilsen i hvert hjerte.






Heartfelt produkter får du kjøpt hos Scrappiness.no


Lykke til med dine nye prosjekter.



Klem fra Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...