Søk i denne bloggen

søndag 18. februar 2018

Hjerteboks til brudepar.


God søndag!

I dag har jeg lyst til å vise frem en hjerteboks til et brudepar.

Alle dies og blomster er fra Heartfelt.
Blomsten er classic rose og ark og brudepar er fra Wedding serien.

Embossingen er kobber fra Ranger.






Rosen er fargelagt med Arcival tea rose,
 og bladene med Memento Northern pine.
















I Lokket har jeg brukt en dies fra Young of heart serien til Heartfelt.

 



Selve boksen er laget etter en hjertedies fra Heartfelt.
Du kan finne oppskriften i bloggen til Scrappiness.
Her har jeg brukt Dark Craft som base.







Alle produktene finner du i nettbutikken til Scrappiness.no



Ha en kreativ og koselig søndag.

Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...