Søk i denne bloggen

tirsdag 20. februar 2018

Bursdagskort til gutt.





Heisann!



I helgen var vi i bursdag og dette kortet laget jeg til bursdagsgutten.


Luftballongen er et stempel og dies fra Sheena. Utrolig tøff synes jeg.
Stemplet og embosset med sort glitterembossing
Har brukt blendingtool til å fargelegge motivet med distress stempelputer.

Mursteinene er stanset ut med dies fra Sizzix.
Jeg limte på noen av mursteinene med 3D puter og svertet kantene.
Bokstavene i navnet er stanset ut med dies fra Sizzix,
 og embosset med sort glitterembossing..

Basen er dark kraft fra Bazzil og mønsterarket er fra Kaiserkraft.


 

Her ser du inne i kortet.
På venstre side brukte jeg 3D tape for å heve motivet,
slik at det er plass til penger bak bilen.


 

På toppen har jeg brukt en stjerne punch og brukt de utstansede stjernene som effekt.
Bilen er en dies fra First Editionsom, og er stanset ut av sort glitter mosegummi.
Her kan du se at det er plass til penger i lommen.


 


Gratulerer er en dies fra KG. Har stanset ut i sort mosegummi.
Rammen med taggete kanter er en dies fra Penny Black.
Der har jeg skrevet en hilsen.
Rattet og gearene er også fra First Edition sin dies.







Håper du har fått litt inspirasjon.



Klem fra Kristin :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...