Søk i denne bloggen

mandag 8. januar 2018

Kalender 2018



Hei og godt nytt år!

I dag har jeg laget et easel card. 
Hvor det er limt på en kalender og post-it blokk.
Ideen har jeg sett på You Tube.

Her har jeg brukt dark kraft som base og et ark fra Pion design med engler.
Kaffekoppen er stemplet og embosset med brun embossing på akvarell ark.
Klippet ut og fargelagt med akvarellblyanter.
Stempelet er fra Papirdesign.
Garnnøstet og strikkepinner er fra Marianne design.

Jeg skal gi dette kortet til min søster,
 og hun liker å strikke med en kaffekopp ved sin side.






Måtte ha på glitter på toppen.






I enden på blokken har jeg laget et feste til en blyant.







Lykke til med ditt prosjekt!

Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...