Søk i denne bloggen

fredag 22. desember 2017

HEISANN!

I dag skal jeg vise noen av julekortene jeg har laget.

Diesen med julekulen er fra papirdesign,
og øverst på kortet har jeg brukt dies fra Sizix.



Her har jeg brukt massse rester og klippet de til.



Her har jeg brukt dies fra Magnolia og gamle stempler jeg fant i julestæsjet.




Her har jeg brukt papirdesign sin julekule og Memento stempelputer til
å lage vinterlandskap. Stempelet med rådyr og haren er fra Penny Black.



Her har jeg embosset tekst og motiv. 
Stempelet er fra Heartfelt Creation poinsetta.
Rundt kanten er det brukt glitterlim.






Her har jeg brukt vellum og samme poinsetta fra Heartfelt.












Til slutt et litt annerledes kort med snømann fra Penny Black.
Har brukt distress til både bakgrunn og motiv.
Jeg liker å fargelegge med vannfarger, så det blir en form for akvarell.



Dette er litt av det jeg har laget som er sendt som julekort i år.



Ønsker alle en fin førjulstid!


Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...