Søk i denne bloggen

søndag 12. november 2017

TAG



God søndag!



Denne gangen har jeg laget en tag til en venninnegave.

Koselig å gi bort sammen med lys og blomster.

 


Begynte med bakgrunnen i to farger. Ganske lyst.
Deretter la jeg en stensil fra Tim Holtz over og brukte samme farge igjen.

Så stanset jeg ut koppen i tagen.
Limte ett tynt hvitt ark bak.
Deretter stanset ut alle deler i hvitt akvarellark.
Farget delene med distress ink, og limte bitene tilbake på arket.
Puslespill for voksne;-)
Litt bling og tagen er ferdig.





Kaffekoppen og stempelet er fra Penny Black.

Lykke til med dine prosjekter!

Og takk for at du tittet innom.

Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...